close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שירותי הסעות

מערכת שורשה שבט, תשעז01/02/2017

שירותי הסעות הם פתרון יעיל מאוד ומשתלם במיוחד כשיש צורך לנייד קבוצה גדולה יחסית של בני אדם, שלא נכנסת במכונית אחת, מנקודה אחת לנקודה אחרת

תגיות:

שירותי הסעות הם פתרון יעיל מאוד ומשתלם במיוחד כשיש צורך לנייד קבוצה גדולה יחסית של בני אדם, שלא נכנסת במכונית אחת, מנקודה אחת לנקודה אחרת.

יתרונות נוספים של הסעות מאורגנות עבור המשתתפים בהן הוא הנוחות: בזכות ההסעה אין צורך לנהוג בכוחות עצמכם, להיתקע בפקקים, לחפש חנייה (משימה שכידוע עלולה להיות מתסכלת מאוד), לשבת מאחורי ההגה גם כשעייפים – במקום כל אלה מתרווחים במיניבוס מהודר או אוטובוס מפואר ונהנים מהגעה נינוחה ליעד וחזרה רגועה הביתה.

הסעות לחתונה

אחת האופציות שזוכות לביקוש נרחב במיוחד מבחינת החברת המציעות הסעות היא הסעה לכותל.

בין אם מדובר במשפחה הרחבה שרוצה לחגוג אירוע מסוים במקום הקדוש (בר מצווה, חתונה או כל חגיגה אחרת), ובין אם מדובר בקבוצה שרוצה למלא את מצוות העלייה לרגל לירושלים ובפרט לבקר במקום הכל כך ייחודי, הדרך הנוחה ביותר לעשות היא באמצעות אוטובוס או מיניבוס, שחוסך את הנהיגה בדרך לירושלים וממנה, ובנוסף מאפשר לכל חברי הקבוצה להגיע ביחד אל היעד.

הסעת עובדים

הסעות עובדים זוכות אף הן לפופולריות רבה: מעסיק שמארגן לעובדיו הסעה מדי יום אל מקום העבודה ובחזרה ממנה גם מבטיח שכולם יגיעו בזמן, גם חוסך לעובדים את הקושי להגיע בכוחות עצמם (וצובר אצלם נקודות זכות חשובות שמגבירות את המחויבות שלהם כלפי מקום העבודה), גם חוסך בעצמו כסף (שכן במקרים רבים התשלום לחברה שמארגנת את האוטובוס או המיניבוס נמוך מתשלום הוצאות נסיעה לכל העובדים) וגם מפחית את זיהום האוויר שכן כיום כבר ברור שנסיעות משותפות חיוניות לאיכות הסביבה.

הסעת תלמידים

מקרה נוסף שבו מוענקים שירותי ההסעה באופן יומיומי או כשמדובר בתלמידים שצריכים להגיע אל בית הספר.

בין אם מדובר בילדים שחיים במושבים, קיבוצים, מצפים או ישובים קטנים אחרים שאין בהם בית ספר, ועל כן הם נדרשים להגיע מדי יום לישוב אחר, ובין אם מדובר בתלמידי בתי ספר מיוחדים שגם הם מתקבצים ממקומות שונים – הסעות הן דרך בטיחותית וחסכונית להבטיח שכולם יגיעו לבית הספר בזמן, בנחת ובבטחה.

בכל מקרה ניתן לבחור שירותי הסעות במגוון כלי רכב, ובפרט ישנן האופציות של אוטובוס גדול (עם כ-50 מקומות ישיבה), מיניבוסים (עד 20 מקומות ישיבה) או אוטובוסים זעירים (עד 10 מקומות ישיבה).

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה